VGZ patiëntenstop melding aanmeldpagina

Bent u verzekerd bij (een van de merken van) VGZ ? Dan kunt u zich helaas niet bij ons aanmelden. De reden hiervoor is dat VGZ onvoldoende zorg bij ons heeft ingekocht en uw verzekeraar uw behandeling dus niet vergoed. We beseffen dat dit voor u een zeer vervelende en ongewenste situatie is. Wij raden u aan direct contact op te nemen met VGZ om alsnog toestemming voor uw behandeling te krijgen.

Dit geldt voor VGZ, Univé, Zekur, Bewuzt, IZA, IZZ zorgverzekering door VGZ en Zorgzaam.

Meer informatie en hoe u dit kunt doen

Contact

200x200_vraag+klacht+compliment.jpg

Onze medewerkers geven u informatie over behandelmogelijkheden of geven antwoord op algemene of persoonlijke vragen over psychische klachten.

Stel uw vraag direct online
U krijgt op werkdagen binnen 24 uur antwoord op uw vragen.
Of bel ons op 088- 358 96 00

Wilt u zich aanmelden voor zorg?
Maak gebruik van ons digitale aanmeldformulier of neem contact op met de gewenste locatie.

Wilt u een patiënt verwijzen?
U kunt een patiënt verwijzen via het verwijzerspunt.

Heeft u een vraag, suggestie, compliment of klacht?
Laat het ons weten.