Vraag, klacht of compliment
Deel uw ervaringen met ons

Bij Parnassia Groep staat kwaliteit van zorg voorop. Dat betekent dat we graag van je terug horen hoe jij onze zorg ervaart. Aandacht voor jouw klachten, complimenten en suggesties is voor ons vanzelfsprekend.
- Bespreken met de behandelaar
- Digitaal, middels:
- Schriftelijk naar:
Parnassia Groep
t.a.v. klachtafhandeling
Antwoordnummer 24680
2490 WB Den Haag
Informatie over de Klachtenregeling Patiënten vind je op de pagina Klachten over uw behandeling.
Registratie
Meld ons jouw vraag, klacht, compliment of suggestie. Om jouw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. In alle gevallen zorgen de betrokken collega's ervoor dat jouw klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt. Als jij een reactieformulier hebt ingevuld, ontvang je altijd een ontvangstbevestiging. Als je dat op prijs stelt, ontvang je naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van de klacht of suggestie. Om goed te kunnen inspelen op verbetersuggesties, houden wij een registratie bij van alle meldingen die ons bereiken.