Deel uw ervaringen met ons

200x200_vraag+klacht+compliment.jpg

Bij Parnassia Groep staat kwaliteit van zorg voorop. Dat betekent dat we graag van je terug horen hoe jij onze zorg ervaart. Aandacht voor jouw klachten, complimenten en suggesties is voor ons vanzelfsprekend.

Wij horen graag jouw mening over de behandeling. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als je niet tevreden bent, willen we dat graag weten. Je kunt jouw ervaringen op de volgende manieren met ons delen:

Parnassia Groep
t.a.v. klachtafhandeling
Antwoordnummer 24680
2490 WB Den Haag

Informatie over de Klachtenregeling Patiënten vind je op de pagina Klachten over uw behandeling.

Registratie

Meld ons jouw vraag, klacht, compliment of suggestie. Om jouw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. In alle gevallen zorgen de betrokken collega's ervoor dat jouw klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt. Als jij een reactieformulier hebt ingevuld, ontvang je altijd een ontvangstbevestiging. Als je dat op prijs stelt, ontvang je naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van de klacht of suggestie. Om goed te kunnen inspelen op verbetersuggesties, houden wij een registratie bij van alle meldingen die ons bereiken.