Vraag, klacht of compliment
Deel uw ervaringen met ons
Wij horen graag jouw mening over de behandeling. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als je niet tevreden bent, willen we dat graag weten. Je kunt jouw ervaringen op de volgende manieren met ons delen:
- Bespreken met de behandelaar
- Digitaal, middels:
- Schriftelijk naar:
Parnassia Groep
t.a.v. klachtafhandeling
Antwoordnummer 24680
2490 WB Den Haag
Informatie over de Klachtenregeling Patiënten vind je op de pagina Klachten over uw behandeling.
Registratie
Meld ons jouw vraag, klacht, compliment of suggestie. Om jouw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. In alle gevallen zorgen de betrokken collega's ervoor dat jouw klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt. Als jij een reactieformulier hebt ingevuld, ontvang je altijd een ontvangstbevestiging. Als je dat op prijs stelt, ontvang je naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van de klacht of suggestie. Om goed te kunnen inspelen op verbetersuggesties, houden wij een registratie bij van alle meldingen die ons bereiken.